du kanske var den rätte?

Länge sedan?. För jag vet att jag inte kommer älska någon lika mycket som jag älskade dig, Jag vet att ni säkert tänker ashh, de sejjer du bara, skit å så.,. Hallo? de har gått snart ett år... i still love u? Kanske inte samma känslor, men men..
Hade jag fått chansen, att vara med dej igen, hade jag inte tagit den, för det som var då, går inte att återuppleva fler gånger,Du fick mig och må så fruktansvärt bra, och hur jag än vrider och vänder på det, så kommer jag tillbaks till ditt namn. Strange? aaa.. det tycker jag., men som sagt, chansen för att vara lycklig igen, tar jag inte, för jag längtar framåt, för att  se vad framtiden har att ge.! =)

Kommentarer
sutka! säger:

I'm here for u! aj lav juu..

2009-02-07 | 22:16:58
mr. Charmy säger:

Hej, jag ville bara säga att ja följt din blogg ett bra tag nu, o ja tänkte egentligen inte skriva, men nu när ja såg att du har sett en sida ja har, så tänkte jag droppa förbi o säga hej. så Hej!

Du vet redan hur vacker du är, så oavsett hur många gånger jag sa det, så skulle du ändå inte förstå hur jag menar. Jag har känt samma sak som du ett bra tag nu för mitt ex, o jag vet hur det känns, men det går över efter ett tag, trots att man tänker på dem då o då...Om du nångång känner för o veta vem ja e (o ja e ingen du känner), så skulle de va kul o lära känna dej. För du verkar uppriktig o fin som person, o de egenskaperna hittar man inte varje dag hos tjejer tyvärr..:(



O helt ärligt, jag tror du skulle gilla mej..



bilo bih mi drago da se upoznamo,



/Mr. Charmy

2009-02-08 | 22:23:32
zerina säger:

svar till Mr. Charmy, jag skulle gärna vilja få veta vem du är.

2009-02-09 | 21:25:34
Bloggadress: http://iinaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback