Bilder

Nu kommer lite bilder ifrån Alvesta tiden.. samt, nyår.




(Såhär började våra mysdagar, VI kollade på massor av film, umgicks och hade Helt underbart mysigt)



Sen kom kusiner ifrån Stockholm, Sötaste! (Ella å Minea)



Början på nyår.
1 bilden- Elli å Elve
2 bilden-, Elli var på topp humör <3
3 bilden -Alla var inte lika glada som Elve!
4 Bilden- Esmeralda å Edina, Såååå glad var Esmeralda!
5 Bilden- När jag va å dansade, så Tog dessa 3 Tjejerna min kamera, Låste in sig på toan å, fotade sig.. Hahha



6 Bilden - När de äntligen kommit ut, Ägde de Dansgolvet =)
7 Bilden - Seila  vill upp å dansa, Å Dzevdo smsar med sina tjejjer =)
8 Bilden - Jag sjunger?
9 Bilden -Jag försöker få upp Armin å dansa, men han vägrar. Dissare HAHA.
11 Bilden- Dancee.. Esmeralda å jag


12 Bilden - Elli å Amela! <3
13 Bilden - Sen vart det dags för Nyårr!!!!! :)











Kommentarer
Esmeralda säger:

Jättekul var det :) alla var så fiina o sööta :D

Och typiskt Dzevad som ALLTID smsar med sina tjejer :P

Hoppas du återkommer till Alvesta :)

2009-01-05 | 00:03:16
Bloggadress: http://esmeraaldaae.blogg.se/
Anonym säger:

du är såååååååååååå vacker zeno moja:)

2009-02-15 | 16:43:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback