Svar:THE SIMS 3

När jag laddar ner dem så lägger jag dem i >Dokument> Electronic arts > The sims 3 > Downloads (finns inte den mappen så får du göra en egen ny mapp)
När jag har gjort det så installerar jag det som anvisningarna visar ovan. Jag startar startsidan för spelet the sims 3 och  trycker på nerladdningar om jag inte minns fel. Därefter så trycker jag bara på installera. De borde finnas i spelet då, om de ej gör det så får du starta om datorn.
FRÅGA : Jag gjorde precis såhär och det står att alla mina möbler är nedladdade och installerade. Men jag hittar dom ingenstans när jag väl ska spela. Vad gör jag för fel??


SVAR:
När jag laddar ner filer så lägger jag dem i >Dokument> Electronic arts > The sims 3 > Downloads (finns inte den mappen så får du göra en egen ny mapp)
När jag har gjort det så installerar jag det som anvisningarna visar ovan. Jag startar startsidan för spelet the sims 3 och  trycker på nerladdningar om jag inte minns fel. Därefter så markerar jag alla filer och sen trycker jag bara på installera. De borde finnas i spelet då, om de ej gör det så får du starta om datorn.
Hoppas det hjälpte och att det funkar!

FRÅGA: Köpte eller laddade du ner ditt the sims 3, om du ladda ner det, var gjorde du det?

SVAR: Jag laddade ner det på thepiratebay.org



Kommentarer
--- säger:

Hej, måste säga att du har en jättefin blogg samt din lägenhet. Man får så mycket inspiration. Man blir nästan lite avundsjuk att du har så fin pojkvän, vovven och lägenhet tillsammans :)

Jag tänkte fråga om du kunde göra ett inlägg och visa hur du laddade ner the sims 3 på din laptop. Du skrev att du laddar ner via piratebay men det är så krångligt tkr jag det finns så mycket man kan ladda ner, vågar inte ladda ner tänk om det är fel hehe. ps. och vart du laddar ner dina prylar till sims3 ( frisyrer, möbler , kläder etc. )

2012-09-23 | 17:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback