FLYTT.

Hej då Karlskrona. Känns så underbart att säga. 
Jag kommer att sakna mina föräldrar och min underbara vän Amela. Saknaden kommer att vara enorm. Jag kommer på besök så ofta jag kan. 
 
Livet går framåt, dagarna springer iväg. Igår var min sista dag på jobbet, skönt och efterlängtat. 
Idag åker jag upp för att stanna, lägenheten är så fin, vår soffa är beställd och kommer om några veckor. Kommer att bli så fint. Längtar tills allt är klart. 
 
Skolan ser jag fram emot, ska bli så skönt med riktiga rutiner i sin vardag. 
Träningen har varit i sparlåga de senaste 2 veckorna, har varit mycket med packning,flytt å jobb. Vågen visar varken upp eller ner, vilket är skönt det också. 
Kosten, sköter jag precis som jag gjort förut med LCHF. Det är lättare å lättare för varje dag som går. Jag tänker inte längre så mycket på det. 
 
Jag saknar mina kärlekar som är upp i Göteborg nu, Imorgon ses vi. Rocky är helt underbar och han har förtrollat både mig och min pojkvän. Vi älskar dig. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback