Lördag

Hej, läsare.
Idag har det varit een underbar dag! Skönt väder med Sol kan de bli bättre? nae..
Städade i morse, med mamma som hjälp. Mitt rum behövdes verkligen städas. Skönt vare när de va klart!
Senare drog jag ut med tjejerna till Km, och vi var en stund där, senare drog jag hem och nu sitter jag här. Vädret har varit helt underbart idag, Bara de att när jag skulle iväg å möta upp S så gick mina skor sönder! fatta ni de, jag fick vända om och gå hem för att byta, Skämmit! men men..

Nu ska jag nog ladda ner en film å se, tror de blir nån käleksfilm är på sånt mysssit  humör!


Kommentarer
EELVISAA säger:

kuusssin :)

2008-08-31 | 13:15:31
Bloggadress: http://elvisaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback