skolan & TUTU 2

Hej, idag vart jag i skolan.. första timmarna hade vi de helt soft, satt å pratade lite me varann, sen så tog vi kort.. lärarana måste ha bilder på oss för att bla. lära sig namnen.Sen så stack vi till stumholmen lekte lite lekar å sen stack jag till glassiären åt en glassiärenspecial med 2KULOR +MJUKGLASS med strössel SKITGOTTTTTTTT!

Sydde in ett par byxor innan, som ja ska ha på mig imon, blev ganska lyckat. De kommer upp en bild senare

ÅÅH! HAR FÅTT eeen fåågel igen.Tutu dog ju för ett par veckor sen :( och min bror kände sig skyldig (eftersom han stannade kvar i sverige å skulle hålla lite koll på den å ge den mat men de gick inte så bra. =( så han köpte en ny liten Nymfparakit som är 2månader gammal. och han fick ge 750 kr för den. Skit söt verkligen! TACK Howiiee! 

ska hjälpa mamma städa lite nu, för de kmr lite gäster imon =)

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback