förändringar

heeeeejsan, idag har man tjockat sig framför Sims.
Så sköntvar det... nu har barnen växt upp till stora tonåringar , haha...
, tog en promenad med mamma och tränade lite efter det. Bootcamp och pilates! Skönt må jag säga...
Kom precis hem varit å solat.. auu 22 min blev det.. Nu sattsar man till att bli väldigt brun inför nyår, längtar!

vad tycker ni om förändringen i bloggen?
om någon behöver hjälp, så e det bara att säga till, jag  är inte proffs,
 men om ni gillar den nya stilen på bloggen så kan jag nog hjälpa er..
Kände att jag behövde få in lite mer vinter feeling här på bloggen,
även om vinter feelingen inte finns där ute...
.

Kommentarer
Amal ;) säger:

zeriina hjälp miiiiiiiiiiiig

2008-12-23 | 22:44:00
zeriina säger:

HAHHA, adda msn så fixar vi de. Zeriina@hot...

2008-12-23 | 22:49:28
Bloggadress: http://iinaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback