JAG FÖLL!

Hej hej.
Vaknade imorse av att mina föräldrar snackade väääldigt högt. orkade verkligen inte så jag skrek till. Men käften med er för helvete. HAHA. jag hatar å bli väckd. uush. värsta som finns.Låg kvar i sängen ett tag. sedan gick jag upp.. å så hörde jag att brossan skulle åka iväg te frikiss å träna så jag tänkte Perfekt! jag hänger med, men han var inte på så bra humör så jag lät bli att åka med honom. jag fixade till mej lite, å tog på mej jackan å drog ut, tänkte promenera in till stan men de va satans kallt så jag lät bli. tog bussen istället. Väl inne i stan så drog jag till Tågstationen och  hämtade ut min biljett. Nu ska ni få höra dagens skämiga händelse.

Jag sitter på bussen och bussen står still medans människor stiger på den. sen ser jag en kille komma springandes och helt plötsligt sejjer det Pladask, och han faller rakt ner på rumpan, Stackars kille, han fick säkert ont och han hann inte med bussen, även om jag ropade att att bussen skulle stanna.... men men..innan jag ropade till busschaffören så skrattade jag. fyy fan tänkte jag.. AHHA.. men dit jag vill komma är att...
På vägen ifrån tågstatinonen till att ta bussen. så ville jag ta fram min plånbok å lägga in min biljett där, men det som händer är, jo mobilen rammlar ut ur samma ficka .. och då jag vänder mig så halkar jag och det säger PLADASK! för mig med... Inte räckte det för när jag sedan reste mig upp för att ta upp telefonen ramlade mössan över ögonen på mig så att jag såg noll! detta hände precis innan ett övergångställe med trafikljus. Det värsta måste nog ha varit . att det stod bilar i kööö.... Och alla de såg mej! vill ni veta hur jag vet? JOOOO dom hade värsta smajlen på ansiktena.. så att jag bara ville gå under jorden.. ooooh! Detta var nog inte nog, för gud där uppe för av fallet fick jag en stor blöt fläck på rumaan... jag gick jag runt med en stor fläck på rumpan mitt i stan! TREVLIGT? vill inte tro de.

Ne nu ska jag ta å städa, mitt rum ser förgävligt ut. Speciellt gardaroben, för jag har slängtner halva av kläderna ne på golvet..för att fixa till de igen, Controlfreak? YEES!..Jag fick en liten rolig ide, om min garadarob. jag ska nog måla innerväggarna i gardaroben röda!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback