Tisdag.

Go morron, igår blev de en sen kväll..
Amela var här, vi snackade lite.. tjocka oss med Bullar vilket jag verkligen inte borde  gjort.
eftersom de va socker bombade, vilket resulterade till att jag inte kunde sova ända tills 5 imorse...
skönt och prata ut faktiskt, va ett tag sen vi va faktiskt =) Alllt kom ivägen..känns de som
Igår så blev jag choklad brun på hueet.. ganska snyggt, Hadde i färgen i 1 timma. Ojj jag vet. men måste färgen fastnar inte annars..

Igår var det min första hård bantningsdag inför nyår  vilket inte gick så bra (läs över). HAHA.. jo da, jag åt min underbart goda soppa jag hade gjort, 2 gånger.fuskade m,ed lite bullar å rulltårta.... men jag följde tränings planeringen iallafall..2 pilates pass och bootcamp
Idag är det  2 bootcamp pass och till mat blire éndast fisk, grönsaker och 1 banan =)

Igår så skickade min faster lite bilder ifrån skolavslutningen, JAG VILL VARA BRUN!
här kommer några bilder.



                                                                                                    
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback