I hope u know!

I poslje svega, ja te cekam al' me ubija kad kazes da ima vremena Ja ne znam kako da pocnem jer se bojim pocetka sjedim zatvorena u sobi placem, sjecam se svega..
Kada rekla sam ti ja, nikad nisam voljela ovako tada shvatila sam da bi s tobom zivot provela I necu moci da te gledam  kako pored druge stojis a najvise me boli to sto kazes da me volis...
Sanjam te, trazim te, kad vidim te nestanes, trazim trag svoje duse u ostacima mecave
Tvoja sjenka srece, probudi mi sjecanje a dobro znam da sam kriva sto vise nemam te
Ja mislila sam nista nece moci da nas razdvoji i sve bih dala da te vratim i ljepse nastavim
Sjeti se planova i dana kad smo bili mi, kako smo se poslje svega  ovako rastali

Evo, ovih dana hodam hodnicima pa ti hodnici ponekad unazad me vrate u te noci, kasne sate, a svaka noc je duga pa ima vremena dosta da spusti se suza. Pa ne znam, sto tebi ja i dalje pisem pa ne znam sto za tebe ja dalje disem spavam, sanjam te, sve je isto ko i pre sve je isto, sve, samo nemam te. I uzmi, uporedi, nismo bili ko svi i nije da ne vredi, dokazuje svaki stih ali nemoj da mislis da ista trazim od tebe pa sam si mi rekao da promjenice nas vreme. I zivot stvara scene a svi prave greske ko je kriv, kriv je nebitno. Sama dalje idem pjeske. Svasta sam radila ali tako sam htjela a mozda nisam trebala stvarno, mozda nisam smijela Sa tobom da krenem ali srce je sljepo i ne kajem se zato.Mada bilo je tesko. Da ne treba tako mozda svako u pravu je al' meni jedino sa tobom tako bilo pravo je. Znam, nestaje sve i ovo nase stalo je al' ti opet ostajes sad i zauvjek I da desili se opet da nadjemo se nas dvoje ja necu biti ko pre ipak mozda bude bolje. Naucili smo nesto valjda  iz veze prosle ....................sad cuvaj se ti pa, vidimo se poslje

Kommentarer
Kompis :) säger:

ohhhh duso ! Den var härlig även om den var sådär tung:(. Jag har inte varit där så mycket för dig på sista tiden, men från & med nu tills vidare, jag lovar.

Luv Sutka

2008-12-10 | 18:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback