ny design

Go morron, för de som precis vaknat.
Jag var ganska tidig i morse, vaknade runt halv 9 eller TUTU väckte mig, men jag kunde somna om  sen. Vaknade igen efter en timma. Sen dess har jag försökt fixa mitt sims, med de har kkrånglat så jag ger upp, installerade om hela datorn igår, så ja ni förstår. Men jag ska ändå åka på fredag, så jag hinner ändå inte sitta vid datorn om dagarna och spela sims.
Som ni ser så har jag möblearat om min  blogg, fixat designen. blev ganska nöjd med den!
fina färger. om nån behöver hjälp så har jag precis lärt mig, så fråga gärna :D

Igår vart jag på stan å köpte lite saker. bilder kmr =)
ska iväg med pappa å köpa grill mat, vi hade tänkt å grilla idag,
/ puss hej    - later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback