Ändrade planer

  • Hej Alla läsare :)

    Jag har nt orkat skriva de senaste dagarna, har varit så jävla trött efter jobbet.
    Tyvärr så blev de lite ändringar för min tung piercing ska göra den på måndag :) Good luck me,
    Tack Ronja och Josse, för att ni ställer upp, och tack Ronja för att du orkar lyssna på mitt tjat om piercingen varenda dag på jobbet.

    Va i  skopunkten i går och köpte 6 par skor, HAhaha, inte alla till mej men 3 par. 1 par sköna vaanliga vardags tofflor, å sen 2 par klack skor, Vissa älskar klänningar, MEN jag älskar KLACKSKOR. fy fan sejjer jag bara. helt underbara  är dom.Jag är ganska kort 168, å med högklackade skor blir min längd perfekt! här får ni lite bilder å glo på.  

            
             

    Bild 1 - de  svarta högklackade skorna jag köpte
    Bild 2 - de vita högklackade skorna, älskar träklacken, så fin detalj.
    Bild 3 - Vart på jobbet i dessa kläder idag, Älskar mina jeans som jag slitit sönder har även sytt in dem, så de är lite stuprörsstyle över dem.Love it
    Bild 4- Provade lite kläder tänkte lite på vad jag skulle ha med mig till bosnien. så att jag hade klart för mig vad som ska köpas imon. Så denna söta outfiten med de vita skorna övanför, är perfekt.
    Bild 5 - De slitna jeansen den en vinröd skinjacka  och en fin sjal, blev helt perfekt. + de ny inköpta svarta skorna.
    Bild 6 - En mörk blå tunnika köpt på Vero moda använd ganska mycket, ett av mina favorit plagg.

Imon blir det  stan med mamma, hade tänkt å köpa -

* strandhatt
* svart midje kjol (om den finns kvar)
*T-shirts
*Vitt linne
*Chinos byxor (ÖVER FINA)
*Nya väskor  (stor) & (liten)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback