ingen fast mat för min del...

Hejsan !
Hur är det med er alla? Jag mår själv ganska okej, Piercingen läker.. bra, men fan va svårt å äta,De va sista gången jag åt vanlig fast mat idag, de gör både ont  å  känns obehagligt:(.. Mamma har inte  märkt nått , Wuhu! Men jag lespar, kan itne säga ´R och inte S vanligt, men men.. hahaa på fredag så åker jag till Croatien ska bli riktigkt kul, hoppas ba jag kan äta bättre tills dess, för jag kan liksom inte äta soppor i bilen, haha

Fick tillbaka min telefon i måndags, är överlycklig  men som vanligt så är alla mina kontakter borta igen för  tredje gången, Min mobil har varit på  service 3 gpnger nu, Första gången vart de bara 8 dagar efter att jag köpt den, batteriet höll  kanske bara i 2 timmar,  efter att jag haft den på laddning en hel kväll. andra gången vart de att mina kontakter bara försvann helt plötsligt :(.. sen 3 gången så vart de samma fel som  första gången, hahah, de med batteriet. Jag blev så sur senast då jag skulle lämna in min mobil på service  jag sa att de fick räcka  nu, helt enkelt.. hade inte haft min telefon i 2 månader å  den hade redan varit på service 3 gånger, varje gång vart den på service i 2 veckor. så  de blev ju 6 veckor att den var iväg. Jag önskar attt jag hade en NOKIA 3310 nu . dom håller ju än idag.... så gammla som dom e.!

ÄÄH, nä nu orkar jag inte tjata om de längre, Har fått tbx den nu så punkt slut.

Varit å jobbat idag, skönt hare varit inte alls mycket å göra så jag har bara gått runt å slappat, när jag kom hem, kollade jag på filmer the Happening, å fy fan! neee, blää jag gillar inte sånna filmer, dom skrämmer mig och får mig å drömma konstigt. Filmen i sig vart jätte bra regisserad å  allt men den va inget för mig.
Senare lajag mig i sägngen å kollade på en geishas memorarer   va så trött i mitten av filmen att jag stängde av å somnade.

imon jobbar jag till halv 3 , så skönt :D.. Ska forsätta packa nu, Puss hej



/ Z




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback