MAMMA<3

Go kväll, everyone!
Sitter ´framför datorn och glor på ingenting, jo ja lyssnar på Jay sean- I'm gone 

Idag så har jag tränat över mkt, åkte 8 km inlines, sen tränade jag 2 mag pass och 1 pilates pass DE NI! LOVE IT! om ni undrar nått om min träning e de bara å fråga :), Gjorde lite mat innan till jobbet, massa sallad och gott,mumms, Jag å mamma va på musik humör så vi sjöng jätte mkt:D sånna låtar som mamma brukade sjunga till mig när jag var liten, helt söttt.

Jag lekte lite med ett par byxor. jag rev lite i dom och så, blev ganska nöjd :D..
här ser ni resultatet.

  

på första bilden ser ni skillnaden, Höger lår är helt tråkit, medans vänster är LOOOVE<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback