Onsdag

Hallu´people, jag har nog nt så många som besöker och läser min blogg men de kmr med tiden har inte precis kommit igång med det hela.Hoppas det blir  'ändring på det snart.

Idag har jag jobbat och dagen gick ganska fort, jag drack massa vatten så jag sprang på toa hela tiden så tiden kändes gå fortare då. Satt och pratade med Ronja hela dag på jobbet, och det var så kul . för vi har så myket gemensamt och vi tycker lika om många saker. Hoppas vi kan håklla kontakten när vi slutar jobber för liksom hon är en riktigt trevlig tjej.  Imon så blir det lite frukost på jobbt som (läskkassan) bjuder på och det ser nog många fram imot. Jag har haft ont i magen en längre tid och klurat på de hela vad som gett mej denna smärta. och nu har jag äntligen kommit fram till det hela det måste nog vara HAVREGRYNET som jag äter på morrnarna. nu ska jag sluta äta det etttag köra mackor elle nått fr att se hur det går, idag lyckades jag föressten med att inte dricka  varm choklad eller cacao cream.Good GURL ME..! =)

Har varit med Amela idag. vi åkte till maxi där hon köpte lite saker och sedan bar det iväg till MC där jag tog en Chocolate dream. riktigt gott vart det ;) Sedan så åkte vi hem till amela. och var där lite. gullade och myste med hennes lilla syster, Sötast e hon! hon blåste upp  magen innan idag och sa NANNA IMA BEBIS och pekade på sin mage. Så sööt liksom. 
Fina naglar har jag nu! CHOCKROSA! såå fin här kmr  några bilder. ´



                                                                



Mina kusiner är här från Höör. och jag måstee ba säga att min yngre kusin ba älskar min fågel. TUTU<3 som är en nymfparakit och över söt och mysig. Han till och med älskar fågeln nästan mer än sin X BOX :O..

                                                             


 
                               bild 1 : - min Kusin Ermin med min Tutu!
                              bild 2 : -  detta vart den bästa bilden jag kunde
                             hitta på min kusin. Han gillar bara inte och fottas, men
                            jag tycker han e så fin liksom. synd att han nt vill fottas.


 nu hade jag tänkt träna lite pilates och några magpass, klockan är mycket men jag måste :) 
                                                           

                                                                  /Z

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback