Känns inte som Fredag.

Heeeej :)
Idag när älskåt kommer hem ska han beställa mina bantningspiller, det blir de där oneweek :) kmr nog göra suseen när jag  tränar osså :D LÄNGTAR! om någon timma när mamma kommer  hem så åker jag och familjen till Höör där vi ska vara över helgen ska bli mysigt, de va ett tag sen jag var där, kanske åka till lund och shoppa lite. Kul..Möta upp min ljubav ocksåå kanske.. får väll se vad vi bestämmer oss för.Kommer nog bli några långa promenader med söta Djina i min varma tjocka jacka i helgen.Jätte bra för mig som inte tränat på ett tag nu.Idag har jag bara vilat och tagit det lungt här hemma, men snart så ska jag sätta igång med lite städning. Måste städa Tuttus bur eftersom hon ska vara ensam hemma och jag vill inte att det ser utt som ett bombnedslag när jag kommer hem, men det kommer det nog göra men det får jag väll ta!

nu återgår jag till mitt underbara the sims ett tag där min tonåringa dotter  fått tvillingar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback