Käraa blogg

Hallo där..sura,glada eller arga läsare. Alla har väll sina sådana dagar. Idag känner jag mig bara trött.
Jag har inte ätit så bra idag, men det gör inget för när vågen visar det jag vill den ska visa ja då ska jag äta, typ...
Nu sitter jag här och tjaffsar i onödan med min underbara pojkvän. E de någon som har ett tips om hur ja och min underbara pojkvän ska sluta tjaffsa..? teeell us då. för detta tycker ingen av oss är kul.

Idag fick jag min lön så de blev lite shoppande.. inte alls mycket men de e skönt måste lära mig ta hand om mina pengar. Nu kommer ett sånt där tråkit inlägg.. men det är skönt och skriva av sig!

Har ni någonsin känt att något är så rätt men endå så fel på samma gång? Jo det har jag.. Jag vet inte om det är brist på känslor eller vad det är? Han får mig och le, Han får mig och gråta.. men ibland så orkar jag bara inte mer. Då jag säger det till honom jo då vill jag ta tillbaka det jag sagt. Kär? är det, det jag är? Svaraaa nån!

I bussen idag mötte jag på en kompis som en gång varit en väldigt nära kompis, "En gång för inte så jätte längesen så var du min bästa kompis", men vi tappade bort varandra på vägen, vi gick vilse genom att gå förbi varandra, Jag vill bara säga förlåt för hur det var då och jag tar mer än gärna en fika med dig, vill hitta tillbaks till det vi hade en gång för inte så jätte längesen, även om det tar tid, så får det göra det. Tiden räcker alltid till!  / Till cuca.


Kommentarer
Cuca :) säger:

awe!! Hehe.. underbart skrivet:). Jag kan säga dig att jag känner precis samma. vi tappade bort varann, vi var väl upptagna med något annat antar jag, men det är aldirg försent att hitta tillbaka till det man verkligen vill. tack för att du fortfarande är den du är :)<3.

2008-11-26 | 14:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback