onsdag

Hoj där!
Här sitter jag med så himmla ont i magen att det inte är sant. jag har magkatarr om ni inte visste det, Det är typ värre än magsår,magsår skapas av magkatarr vilkter blir lätt och bota medans då man har magkatarr då finns det egentligen inget botemedel... som verkligen funkar. Har tagit 3 kurer med Omerprazol och ätit flera boxar av s¨nna där tuggtabletter. Det har bara hjälpt mig för stunden, vilket inte är det  resultat jag söker.
Man får magkatarr genom att
 -äta oregelbundet
-tugga tuggumi för mycket
-äta för lite och sedan för mycket
-STRESS

När man har magkatarr då är det så mycket man inte kan äta å dricka tex. friterad mat, gurka, paprika, (tomater). starkt kryddad mat,saltig mat, ägg, citron, apelsin,lime, äppel, ALLT SURT och starkt.. och även mjölk.. a Jag har säkert glömt något men äsh, det är så mycket endå..
Den enda lösningen är kanske för min del att bli undersökd genom gastroskopi, man får en slang i halsen  med en kamera och då ser man om magen är skadad eller inte.. men äsh.. jag får faktiskt  skylla mig själv, jag äter de jag inte får äta och jag har en omedveten stress(onödig stress), och stress inombords..

Hoppas det blir bättre med tiden :)
Efter något bra kommer det alltid något dåligt & tvärtom!.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback