Blodprov-

Hejsan, Idag vaknade jag helt total förstörd :(
Ögonen vart svullna, ont i magen ja, ont i halsen...a u name it.. Det var jätte jobbigt och stiga upp ur sängen, som var sådär över skön och varm. Jag tänkte vara duktig i morse och  dra till skolan 1 timme innan jag börjar (pluggis...) för att göra klart min förbaskade broschyr. AAA vill ni veta hur det gick? AUUUHM! andaas Zeriina....... A det gick jätte bra  när jag satt där och skrev ut min broschyr tills pappret kom ut. HALVA TEXTEN var borta,, å jag hade 10 min på mig. Jag frågade bibliotikarien vad jag kudne göra hon bad mig dra till de där nördarna som kan sånt här på vån 3.. vissdt tänkte jag. jag gick dit och de skickade mig till vån 4, när jag kommit dit så skickade de tillbaks mig till  våning 3. När jag hittat den rätta mannen som kunde tänka sig hjälpa mig, så var han så himmla  otrevlig att jag sket i det.
Hatar verkligen människor som håller på så, bara för att de är sura och deras dag inte går som den ska så ska de låta de spillas ut över de andra..OOh! 

Vilken tur tänkte jag när jag fick reda på att Vår lärare inte var där utan vi fick extra tid på oss att jobba på broschyren, men sen fick jag sms av mamma, där hon sejjer att hon hämtar upp min om 5 min, Hade tid på vårdcentralen.Kom dit och ser en lite äldre läkare gå förbi och så säger jag till mamma OH HOPPAS de inte är han, som ska undersöka mig, efter 1 min såkommer han fram å frågar är det du som e Zerina. OH NO, tänkte jag, han såg jätte konstig ut, men han visade sig vara hur TREVLIG som helst!  Efter några frågor och en undersökning så var det dags för blodprov... Asssh tänkte jag.
 " hellre det än, gastroskopi!!!!! " AA, blev typ 6 småburkar med blod... och så var det färdigt :)  trodde jag.

Efter besöket hos doktorn så drog vi till apoteket och tog ut mina tabletter som jag hoppas kommer ha nån effekt. Väl hemma satte jag mig och spelade sims, BÄSTA RELAXEN måste jag säga... =)
Sedan ringer telefonon och jag skyndar mig för å svara eftersom pappa jobbat natt och jag vill inte att han vaknar...
Jo det  var doktron som bad mig komma tillbaks till vårdcentralen de skulle ta några till  prover, och prata lite till med mig.
Dom tog 3 småburkar med blod ur den andra armen..och jag fick gå, Wiee!


Doktorn kom fram till att det ligger i generna i min familj eftersom min mormor har problem med magen, mamma och nu jag.Han sa även att mag problem inte går och bota om det ligger i generna utan att det alltid kommer tillbaka. Problemen kan endast lindras inte botas.. Men men... Hoppas på det bästa!

 

Kommentarer
Eldin säger:

Det e klart att jag bryr mig fan!

Allt ordnar sig ska du se, oavsett vad så kommer jag hjälpa på vilket sätt jag än kan, flickvänn

2008-11-27 | 21:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback