nya tag.

OJ,OJ,OJ titta i'm back,
Ne nu ska jag skärpa mej å skriva blogg så ofta jag kan :) fått värsta skuld känslorna nu, buhu
idag vart det en kanon dag, (verkligen inte) hade orientering på rosenholm i 2,5 timma, fun? nae tror inte de, hade Yuri i idrott i grundskolan å han e liksom världsmästare i orientering och han tjatade väldigt mycket på oss om orientering, var en viktig och stor del av idrotten för honom. ORKA? Äh iallafall antog jag och Sedina att vi skulle va super bra, men de va vi nt, FIFAN! gick vilse, tappade bort mina hörlurar, å massor, Sedinas vita skor blev svarta, och det ÖS REGNADE, så nu sitter jag här med ont i halsen, aj aj..

Men imon hoppas jag på bättre saker, =)
Jag berättar mer för er, när de känns bra mellan oss igen och när de känns att jag kan dela med mig av denna mystiska person.

nu börjar jag bli trött så go'natt!

(har börjat tjata på mamma om tungpiercingen igen, hoppas jag får göra den IGEN när jag fyller år)


                     

 (ÄLSKAR HÖST,VINTER ELLER VAD DET ÄR NU, BARA FÖR ALLA DESSA MYS KLÄDERNA, aaaaah!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback