Torsdag

Heeej allihop!

Hemma ifrån skolan nu hur skönt som helst, har matteprov imon, vilket jag måste plugga på!
såå de blir inte mycket snack med pojken min, men lite iafl.. han verkar osså vara väldigt upptagen..äääsh..
närmar sig lov, helt underbart! även om jag ska jobba, de gör inget tjänar pengar ifal!
mama har gjort Kasikaca, vilket jag hatar, såå fettit, rent fett.. uush. så nu steker hon lax åt mej, MUUUUMS!

skriver mer ikv, ska spana in lite andra saker på nätet nu. PussHej!




















(Glömmde berätta att igår så blev min söta ADI 1 månad gammal, Hurraaa! Voli te Nina!)

Kommentarer
Aldijana säger:

Oooo ;$! så gullig! finner inga ord för den sötnosen.

2008-10-28 | 11:07:08
Bloggadress: http://cchoklad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback