På nytt

Okej denna gång ska jag verkligen ta och börja skriva på allvar, de där innan har varit lite wierd måste jag säga, att jag bara skrev en mening, UPS! va lite för upptagen med pojkvänen i telefon över dagarna, men nu ska jag börja skriva på riktigt.

Idag har jag nog haft en ganska skön dag, första lektionen hade jag BKF (barnomsorg, kultur & fritid) med Björn a.k.a Åke. Älskar verkligen hans lektioner dom är så speciella att det inte går å förklara, den läraren kan verkligen lära ut så att man tycker det är kul! Det passade bra att han tog över en lektion vi hade efter. Älskar diskutera de som känner mig vet det!

Dagens disskution var, om invandrar som helt enkelt bara.  föder 5-6 barn och sedan (tror de att de ska uppfostra sig själva) tyvärr så liger det inte till. Om  barnen är ute hela dagarna och kommer in bara då de äter ja då e de väll whatever, barnen blir liksom uppfostrade på gatan av de dom ser och hör, ja inte konstigt att så många blir kriminella de vistas nog inte bland bra förebilder. Jag anser att om man ska skaffa barn ja då ska man fatta att man ska ta hand om dem. Barnen måste hålla på med någon aktivitet  för att inte hamna ute på gatan och slösa sin tid i onödan. Detta unnar även föräldrarna som då har ett ansvar och vet var barnen håller hus. även föräldrarna blir då aktiva i barnens liv och  härmed får en bättre relation till att ge en bra uppfostran.


Dagen flöt på som vanligt och vi slutade 1 timma tidigare, skönt sen dess har jag spelat the sims 2 cuz' I just love it. AHHAHA . har även snackat med pojkvännen som fått några utbrott osv. Kallat mig för saker som han inte borde och jag hoppas helhjärtat att han ångrar det han sa "även om jag inte tar åt mig så är det inte kul att veta att ens pojkvänn tycker så"

snart lördag och då blire surprise!

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback