ungdomar & kärlek?

Hej,
 
Satt å kollade på One Tree Hills säsongen 6. Efter varje avsnitt så faller tårarna, Allt som sägs i avsnitten får en berörd på ett eller annat sätt, de jag mest tänkte pa då jag såg den vart dagens ungdomar och Kärlek!

Varför ska alla ha så bråttom? Varför inte ta det lungt njuta av livet nu med kompisar och de som står en nära?. Varför handlar allt om att vi har blivit så  mogna så tidigt, när tiden är inne kommer den rätte, "love finds you,you don't have a choise" Kärleken är något underbart, men nu bland ungdomar händer allt så snabbt, förlovning, giftemål, barn wtf? vad har hänt med oss igentiligen?....Varför har vi växt upp så snabbt, Njut av livet, och ta det lungt. Allt tar sin tid, den rätte kommer, när man minst anar det, Love finds you, not the way around.

Kärlek ska vara överskattat, det är då det är på riktigt!

When love knocks, you have to let it in!


Kommentarer
Elvir säger:

De är en serie och ingen film förihelvete!

Btw de om kärlek är sant tycker man ska leka runt och ha kul medan man är ung. Man är inte player för att man har fler det handlar bara om att ta vara på livet innan man blir äldre och binder sig det är då man bara ska ha EN! Håller du inte med?

2008-09-07 | 13:53:29
zeriina säger:

aa jag försa mig lite där, jag menade inte leka runt, för att såra andra ger en inget bra! visst är livet till för att leva och njuta de. Men det måste finnas gränser. från person till person är det olikt hur man lever sitt liv. Jag tycker bara det är fel att ha så bråttom, ha kul men tänk på dagen därefter,

2008-09-07 | 22:13:57
Bloggadress: http://iiinaa.blogg.se/
EELVISAA säger:

håller med dig kusin :) bra skrivet också <3

2008-09-13 | 18:50:16
Bloggadress: http://elvisaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback