mkt på gång.

Marknad  från 08.00 igår som gällde då, sålde lite armband.. gick ganska bra =)
Blev kär i 2 par nitarmband  å 1 par svarta pilot solglasögon,  som fick följa med mig hem..
Idag var det års möte för Iogt-ntorörelsen över hela distriktet, va jätte kul. började runt 10.00 å jag kom hem runt 16.30.. hade det mega kul, pratade med många intressanta människor, och skapade kontaktnät. Helt otrolig upplevelse. Blev även framröstad till att sitta med i distrikt styrelsen, Så jag e typ chef, över min chef. HAHA! coolt!
Den 8/7 - 12/7 blir det  Kongress i Göteborg.Ska bo på Gothia Hotel =) aauuf.
Fullspräckat schema!
Imon= Presentation av Junis samt UNF verksamhet föör IOGT-NTO medlemmar
Onsdag=  Möte för Distrikt styrelsen i Ronneby
Torsdag= Läger på Aspan
Fredag= Läger på Aspan samt Åka till Hööör!


Jag gillar när det ser ut såhär =) fast när ska jag shoppa inför Dino Merlin Konsären, Btw. någon som har tips om vad man ska ha på sig ??? =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback