Du av alla människor!

Jag är så besviken, att det gör så ont i hjärtat mitt, jag vet inte vart jag ska börja.. Berätta om hur arg jag är eller hur besviken och ledsen jag är. Att just du skulle betee dig på det sättet skulle jag aldrig kunna tro, sedan beter du dig som om inget har hänt, jag nämnde det dagen du hade kommit tillbaka. Jag kan inte påstå att du ljög utan du höll bara tyst och ville inte dela med dig, jag tror att det kändes ännu värre!

Du kom på massor med ursäkter och jag kände att något var fel, Inte bara jag utan alla i min omgivning. Du ville inte ha mig där, ditt egna kött och blod, det sved måste jag säga!
Jag förstå inte varför? Jag vill inte veta heller, utan nu vet jag vem du är, Jag förväntade mig aldrig så mycket av dig, men denna gången kände jag att jag verkligen hade tatt ett skott för dig.
Jag förväntar mig ingen ursäkt, I forgive but I never Forget, Kom ihåg det! För nästa gång du behöver någon som ska ställa upp för dig, så är jag borta som vinden, Jag är helt enkelt gone!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback