Gotta keep my head held high.

Japp, skolan är igång igen.. känns väldigt skönt, jag gillar skolan, jag gillar de ämnen jag läser, jag ÄLSKAR BF!
Detta år läser jag en hel del nya ämnen bla.. hälsopedagogik, pedagogisk ledarskap, naturkunskap, mf..
Jag ser framimot detta året, för jag känner att jag utvecklats och mognat som person under det första året.. Jag ska även på kurs i Stockholm den 4 september, kursen handlar om distriktstyrelsen, sen ska jag även försöka fixa så att jag kan gå en ledarskaps utbildning.. nu snart.. för det hade varit jätte bra eftersom jag just läser de ämnen jag läser just nu..Nä nu börjar det bli långt...! Aja, imon äre skola och work som gäller.. Glöm inte cheka in min nya blogg sida för märket 2I1N3A - www.iinaaass.blogg.se!

Gotta keep my head held high.


Kommentarer
ahline säger:

riktigt snygg! :)

2009-09-17 | 16:28:15
Bloggadress: http://ahlinewilking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback