Jag vill vetaa

Jag är bara så trött just nu, Trött på att inte veta vad som sker med mig, läste en vers nu någonstans  - Måste vara nån slags maaaaaaaaaaagi..-Jag håller fullständigt med, jag vet inte vart detta leder, jag vet inte vad som kommer ske... men jag VILL veta! Allt detta är ett resultat av det botten som inom mig finns, alla lögner, alla svek.. jag vill veta vad som kommer att ske! Varför är jag så naiv?`jag har hela livet framför mig, men endå vill jag ha allt  detta nu.. VRF? Känns som om jag inte kommer få uppleva allt det där som står å väntar på mig.. men varför?  Jag bär jue fan inte på någon dödlig sjukdom för att jag ska tänka såhäär.. Jag måste verkligen rensa hueet..!

Kommentarer
Michelle säger:

Sv: Jag vill ha de lila flätade armbandet med bricka & hjärta :)



Jag håller med, ibland måste man rensa huet för att man ska kunna må bra eller rättaresagt leva vidare med sitt liv. Happends to me all the time ..



kram

2009-08-08 | 09:37:31
Bloggadress: http://smjb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback