APU

Igår var det min första dag på praktiken, Jag är ute på min första APU period för dom som inte vet det. Jag går Barn och fritids programet, så man är ute 3 gånger under 3 år. Första gången är det 5 veckor.
Jag är som sagt på mitt gamla dagis, dvs på det dagiset jag gick på som liten. Å alla "fröknarna" är kvar. helt otroligt, liksom dom har jobbat där i nästan 15 år. Wow.

Jag blev varmtvälkommnad av både personal och barn. Barnen började klänga på mig direkt, ville leka frissör, bygga kojja, leka kurragömma, aa rättaresagt så hade jag jätte kul! Idag var det min andra dag och den var lite längre, 08.30 till 16.30 Men jag klarade mig, Jag har så kul med de små.. Å juste jag e på småbarns avd. såå det är mys också, Man kan relaxa lite emellan åt medans på den stora så vill barnen leka HELA tiden.. Å så ställe dom lite wiiierd questions. HAHA! men de får man vänja sig vid, I think.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback