Mys i sängen.

heej läsare=)
ligger i sängen, och har det hur mysigt som helst.kollar lite på toppmodel, kände mig så fet nyss så jag la mig på golvet och körde ett magpass, duktig e jag!
jag  e ganska trött idag, av ingenting, egentligen.
imon slutar jag runt 1 tiden, men stannar kvar i skolan för att hjälpa några klasskompisar med matmatik! hör och häpna, jag ska lära ut matte? och ekvationer osså, låter inte trovärdigt, med mina klasskompisar tkr att jag lär ut bra, så vrf inte hjälpa till, så vi bestämde att vi skulle köpa lite gott för att äta medans vi pluggar så det ska bli jätt mys,

Idag höll jag mitt svenska tal om kvinomisshandel och det gick ganska okej=) var lite nervös, men hade ett starkt tal, och använde ord som berörde. Sista meningen som avslutde hela mitt tal  var väldigt starkt något i stil med, VI ÄR FRAMTIDEN, VI KAN FÖRÄNDRA!

nu ska jag kolla på en dokumentär på 5 an som heter " min man e transvestit" .. tkr det e kul med sånna här dokumentärer, även om de är lite wierd men endå, så lär man sig hur dessa människor tänker.


Kommentarer
susan & tyra säger:

Hejhej!



Gillar du att läsa bloggar får du gärna följa våran blogg. Jag kan nästan garantera ett leende innan du lämnar bloggen (: men vem vet ? <3

2009-02-10 | 21:39:59
Bloggadress: http://tyrassusans.blogg.se/
Ajla säger:

klart :)

2009-02-11 | 10:15:10
Bloggadress: http://beehindblueeyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback