pappa vid 12 år ålder.

Vidrigt, Äckligt, Absurt jag har inga ord som beskriver min ilska när jag ser, och läser detta.
Vad fan händer med dagens barn för det första, och för att inte tala om ungdomar?
Hur sjukt är det inte? enligt mig är man fortfarande barn vid 12 årsålder, iallafall små pojkar,? Och för det andra vad vet sånna småkillar om Sex egentligen, att ens utöva det?? Vad händer med samhället? Varför har det gått så långt som det gått?..Barn måste få vara barn så länge de kan, så är det bara, Att ta ens barndom tas ifrån en är en av de värsta sakerna som kan ske i livet, att tvingas mogna och växa upp, till något man egentligen inte kan eller vill!,


Vill ni läsa mer så kan ni göra det här.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback