sovitgott.

go'mon typ? =)
´HAHA
jag vaknade precis, sovit i flera timmar faktiskt. var ganska trött, så nu ´blire engelsk gramatik plugg, i sängen.
Oh, såg en reklam på  efterlyst, Jag gillar inte efteryst, visst är det ett bra program för samhället när det gäller brott mm. Men jag såg typ 2-3 avsnitt av det när jag var lite yngre, vilket jag faktiskt inte borde gjort. för det gjorde mig såååå rädd för så mycket. att det inte går förklara. 
Filmer vet man att det är filmer(inget och vara rädd för), men att dessa hemska saker händer, som de visar på efterlyst, gör så att jag blir sååå himmla rädd för samhället.
Imon fyller Sutka år, så jag ska förbi henne en stund för att träffa henne, eftersom jag missar hennes middag, och efter det ska jag nog´bara packa!! För att på Fredag bär det av. =)


Kommentarer
susan & tyra säger:

Tack för alla dina 3 jätte söta komentarer <33 :)

(Susan) köpte linserna på www.fargadelinser.com de rekomenderar jag om du vill testa nån gång :)



Fortsätt gärna läsa vår blogg , vore kul att ha en sån gullih läsare som dig

Ha det bra ;) kramar Tyra och Susan

2009-02-11 | 21:11:52
Bloggadress: http://tyrassusans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback