3 januari

Heeeeej människor :)
Förlåt för den dåliga uppdateringen, men jag har verkligen inte haft tid, Jag var jue i Alvesta, och kändes dumt å blogga hela tin där.. å så glömmde jag å blogga faktiskt.. Men nu är det ett NYTT ÅR, NYA MÖJLIGHETER, NYA TAG!
Jag hade det helt underbart i Alvesta, Tack Kusinerna for making it soo BÄST!..
Jag träffade på massor med folk där som jag nog kommer ha kontakt med länge.. så de e kul att man påbörjar det nya året med att träffa nya människor. maybe a sign?

Nyår firades hos Eldin som hade sitt 2 våningshus alldeles ensam, så det var enormt kul. TACK! . Jag å Elli var redan  på fest humör då vi kom dit eftersom vi hade haft en liten förfest hemma :) Sååå de som ägde dansgolvet redan i början  var jue vi! Helt otroligt kul vare.

Jag har tänkt väldigt mycket på detta med Nyårslöfte.. åå jag har kommit fram till en massa  kul saker.

- Fokusera med på skolan
- Träna,Träna,Träna
- Umgås mer med Mina nära å kära, samt mina guuurls!
- Sluta lata mig
- Hjälpa till mer hemma (disk,damsugning osv.)
- Vara gladare!
- Åka till Laholm till kusinerna (DINO,ELDIN,ADI<3)
- Åka till Höör till kusinerna (Edvin, Ermin)
- Våga mer
- Göra en kanon instats i Junis



Jag kommer nog på mer, men nu tar vi de lungt för idag =)


Kommentarer
Ermina säger:

Hehe okaj, jo ska se den, har laddat ner den :)

2009-01-03 | 13:38:21
Bloggadress: http://ermince.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback