FREDAG!

Heeej hej! ser att det stiger på besöks antalet på min simsblogg. Helt otroligt :) länka gärna.

Idag mår jag bättre än igår, och jag vågade mig på å göra cheescake, med förhoppningar om att ingen får kräksjukan.
Kusinerna kommer runt 6. såå de e långt tills dess, hinner locka mitt hår, å blogga lite på sims bloggen.

Hade bara 2 lektioner idag, så det vart skönt, slutade runt 12. gick en sväng på stan å sen hem :) Imorse vaknade jag av tanken vad ska jag ha på mig :O Såå jag öppnade gardaroben å började rota! hittade mina nya gråa jeans som jag inte gillar så mkt så jag tog fram kniven å tog sönder dom, extremt mycket. blev suveränt med svarta tight  under.

Byxorna ska jag färga med textil färg. och fixa till lite til så får ni se dem snart :)



Kommentarer
nermana säger:

what a beauty u are ! :)

2009-01-23 | 15:49:23
Bloggadress: http://nermanatahirovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback