måndag.

nya tag? AAA det tog jag idag. när jag begav mig ut med mamma i den kalla luften. hon med sin stavar å jag med min mp3.imon så skriver jag ut bilder på feta kvinnor å sätter upp dom på kylen å godis SKÅPEN. för att min hjärna ska fatta att jag inte får äta godis. eller sånt som är onyttigt. för om jag gör det blir jag lika fet som kvinnorna på bilden.

En bild som ska upp på min gardarob är en kvinna med fin vältränad kropp. Så att jag blir motiverad.!!! till å träna.

Längtar tills det blir varmare. då jag kan cykla, åka inlines, cykla åka inlines. ååå återigen cykla åka inlines...Jag har inte haft någon lust att gå till gymmet. men idag så började jag emd mina vanliga mag pass igen. i 16 min. sen körde jag super övningar till rumpan. =) nu ska jag köra detta i 1 vecka. åå frågan e  om jag lyckas...

Kusinen Medina förklarade superduper bra övningar till magen. vanliga situps men man lyfter bena samtidigt. LÅTER hur bra som helst så efter att jag bloggat på min
the sims blogg. såå ska jag ner å köra dessa.. typ 100st?


SIMS BLOGGEN!


Kommentarer
Medina säger:

Jeste mi neko vrijedan.Bra med motion draga. Hoppas övningarna gick bra! Samo rör på dig så när vi ses i BL på sommaren så att vi kan visa uppa våra sexyyy bodys.





Kärlek.

2009-01-20 | 19:43:13
Bloggadress: http://meeddii.blogg.se/
emina säger:

du skrev AUUUF...AUUUF STA?:)

2009-01-22 | 00:12:52
Bloggadress: http://emiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback