onsdag.

Heeeeej! 

hängde upp massa bilder på feta kvinnor i köketför att jag ska äcklas och inte äta!! min bror bad mej ta bort det. AHHAHA..vilket jag inte gjorde. var ute med mamma idag  gick satans snabbt i över en timme. har kört 2 mag pass varje kväll sen måndags.. såå thats gut. ska kämpa ihjäl mej.

 Nu blire time out på friskiss.. till februari.. får se om jag hinner dåå också. ska ju ut på APU i februari.. såå vi får väll se.
Gjorde 3 val... 1 valet blev de dagis jag gick som liten.. 2 valet.- ett dagis med småbarns avdelning (1-2 år) gulligt? YEEAA! å 3 valet osså ett dagis med småbarns avdelning, ser verkligen framemot de! :)

med maten går det ganska bra nu.inte ätit sötsaker på 2 dagar. fast planerar å köpa mörk choklad. för att kunna ta en bit ibland. för ibland så känner jag mig helt död utan något sött.

Vet någon vad de kan vara för fel på mig? JAG öser på med salt hela tiden :S?  vad kan det betyda?
Jag har aldrig saltat min mat.. inte ens då jag stekt ägg. haha.. nu öser jag på med massor av salt.



Kommentarer
irma säger:

Att jobba på dagis (förskola) är tufft i längden, nije bas ono jättegulligt som man tror.

Jag jobbar inom det, i jako je tesko ponekad. Många ungar överallt.

2009-01-22 | 00:09:17
Bloggadress: http://4mypeople.blogg.se/
Nadja säger:

Ojdå. jag hatar salt, saltar aldrig min mat. vetefan varför du gör det :( ?

2009-01-24 | 11:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback