ssöndag-

Då var bloggen om THE SIMS färdig! =) Ser ganska okej ut, är inte proffs så är nöjd!.. Nu är det bara å sätta igång å blogga =)


Hela helgen har  jag faktiskt suttit å gjort ingen ting.. eller jo, förberett för bloggen, å legat i sängen typ?
 Haft så otroligt ont imagen, aj aj.. men de får man leva med 1 gång i månaden.. som man brukar sejja, man vill inte vara utan den men inte med den heller..
Imon börjar mitt nya schema som ser gasnka okej ut förutom att jag inte har några sov mornaar, utan börjar 8 varje dag förutom måndag..å så är det fullt med HÅLTIMMAR! hate them.. man går bara runt på stan, äter å shoppar, å jag som måste måste spara =) Ne de blir inte mycket shoppande för min del, jag ska ner till bibblan göra nått klokt av tiden då jag har håltimme eller hänga på 4 våpningen där vår underbart sköna soffa är.

Imon blir det nog Changeling med mamma på bio, Ska bli mys! någon som sett den? =)

Kommentarer
Ermina säger:

Aa, de kan ja hålla med om. ja har mest haft flätmetoden eftersom ja bara har velat ha de ett tag.. jobbigt i början men man vänjer sig :)

2009-01-11 | 23:22:49
Bloggadress: http://ermince.blogg.se/
Medina säger:

Tack kussen! Försökte härma lite Blondinbella men det gick inte så bra. Läste nyss ditt inlägg om spinkiga modeller. Håller med dig upp till 100%. Pusss

2009-01-12 | 09:36:26
Bloggadress: http://meeddii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback