Längtan efter..

Hej bloggen, idag ska det packas en hel del, Längtar som in i satan, ner till B.
Denna längtan har jag ALDRIG kännt förut, förra året längtade jag också, men inte såhär! Längtan blir bara större och större ju äldre jag blir!.. att få se alla kusiner å släkt samlade, ja då känner jag mig complete!  Att få stöta på nya människor är bland det bästa jag vet, så jag hoppas denna sommaren blir den bästa hitils!

Jag kommer nog att blogga nångång då jag är nere i B, med bilder och massor, nu ska jag nog ta å ringa mamma, å fråga vart hon ställt symaskinen, efts jag måste sy in lite grejjer innan de packas ner =)
Runt 11 tiden ska jag nog in till stan, måste låna lite böcker inför resan,Köpa lite små saker, som jag ABSOLUT inte får glömma! 

/puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback