Demi Leigh, 2, slogs ihjäl av barnvakten.



 

    

 

Två år gamla Demi Leigh Mahon lämnades i den 15-åriga barnvaktens händer i bara 90 minuter.

Men barnvakten "tröttnade" på flickans beteende och slog henne brutalt till döds.

På flickans kropp hittades 68 skador.

Karl McCluney, 15 dömdes i går för mordet på den två-åriga flickan av en tingsrätt i Manchester, Storbritannien.

Den fruktansvärda händelsen inträffade i juli i fjol, skriver Sky News.

Demi Leigh Mahons mamma Ann Marie McDonald skulle utföra ett kort ärende och anlitade den 15 år gamla Karl McCluney som barnvakt.

Mamman var borta 90 minuter.

"Hon ramlade"

När hon kom tillbaka stod Karl McCluney utanför huset.

- Jag kan ha skadat henne. Hon ramlade i parken, påstod han.

Ann Marie rusade in i huset och fann sin dotter liggande kraftigt blåslagen på en säng. När hon lyfte upp dottern föll huvudet tillbaka och flickan andades inte som hon skulle. Mamman skrek på barnvakten:

- Varför har du inte ringt ambulans?

- Jag har inte gjort något. Jag har inte gjort något, svarade han.

Sparkar, slag och bitmärken

Demi Leigh fördes till sjukhus med svåra skallskador. Det visade sig att hon blivit brutalt misshandlad. På hennes kropp fanns 68 skador efter sparkar, slag och bitmärken. Hon hade även fått delar av sitt hår och hårbotten bortslitet.

Två dagar senare avled hon.

Karl har inte kunnat ge någon direkt förklaring till varför han gjorde som han gjorde. Allt han antytt var att han var "trött på flickans beteende".

Karl McCluney har efteråt sagt.

- Alla kommer att tro att jag är ett monster. Men ingen kan straffa mig så hårt som jag redan straffar mig själv.


________________________________________________________________________________________

Herregud, Vad fan är detta? Vad är det som händer med världen, människor blir allt mer galnare med dagarna som går,Jaf förstår mig inte på en såhär sjuk människa, å sen sätter samhället honom som offer, att han är sjuk, MEN sluta vara så jävla "snälla" mot såhär psykiskt sjuka människor! Han är inte bara sjuk, han är rent ut sagt DUM I HUVUDET! Vad hade denna lilla 2 åriga flicka gjort för att förtjäna något sånt här? Jag förstår mig inte på människor, för det finns riktigt sjuka personer i världen och att det bara blir värre och värre förstår jag inte heller,Detta är ju helt enkelt inte rätt att ett oskyldigt litet barn på 2 år ska bli offer för en såhär hjärnskadad person! Som min pappa brukar säga jag hade nog hängt honom i flagstången med kroken genom hans bollar,! FY FAN... ibland blir man så nere av allt som händer i världen och ibland så täker jag men tänk om min granne är mördare eller ännu galnare grejjer? Man ska jue känna sig trygg i samhället men allt man läser i tidningarna det får jue en att bara vilja låsa in sig i ett rum och stöta bort varenda ny person som försöker lära känna en!! Jag hatar å lyssna på nyheterna och läsa i tidningar för av allt jag brukar läsa så är typ 90 % negativa saker, borde man inte fokusera lite mer på allt det som är bra, och inte bara, AAAAAAH snart är solen här.. BLA BLA BLA! 10 % är positiva saker jag läser & det glömmer jag bort lika snabbt som jag läste det, för allt det där hemska får en på dåligt humör resten av dagen!
Neee, nu ska jag ta å snacka med en vettig person som kan få mig på andra tankar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback