lördag.

Heeeej, bloggen!

Idag har jag varit jättte duktig och cyklat nästan 18 km! =) har även kommit fram till att jag HATAR Å STÄDA!
Har gjort 2 väldigt speciella armband, och det finns endast 2 av dem, så imon när jag lägger ut dom på bloggen, så är det först till kvarn, dom är väldigt unika, och snygga! Annars har det inte hänt så mycket mer, än att jag tänk på en väldigt irriterande sak, men de får väll vara..orkar bara inte ta itu med det nu.. Nån gång när jag orkar, så kanske =)
Imon händer inte mycket mer än, att jag ska cykla, åå träna =)


Kommentarer
Almin säger:

Så mkt som du cyklar, så kan du ju börja cykla längs med motorvägen, så möts vi på vägen:)söt du e.:)

2009-03-22 | 03:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback