Pojkvänner,användning av känslosamma ord.?

Varför ska man ha pojkvänner? Eller varför ska man behöva vara kär?
Dom ställer bara till massa problem, förvirrrar en, gör en så osäker. kkan man inte bara vara kär  utan att ha pojkvänn, å då menar jag att vara kär i nått.. som heter Kärlek. som många killar fullständigt skiter i. eller som vissa. Överdriver det hela, använder samma ord. samma meningar  till varenda en tjej. kom me nått nytt nästa gång? Det finns sånna, som även glömt dessa betydelsefulla ordens betydelse, dom slänger ut sig dom till alla, möjliga.människor, När man  då känner sig så speciell, allt han sagt, allt han skrivit, så upptäcker man, AHHH, jag var inte den enda., och de skiter  i hur man känner. och ba glömmer ens känslor.  I'm done.

Kommentarer
Lidija säger:

att vara kär i nåt som heter kärlek, vad fint sagt.. det kan man nog vara, jag tror världen skulle vara gladare och mer tjejer skulle vara mindre ledsna om dom istället var kära i kärlek, än i killar haha för du har rätt, de ställer oftast till problem, och slänger ur sig ord som de egentligen inte menar. nu fick ja inspiration till o skriva en text om detta hihi tack :P

2009-03-26 | 15:13:22
Bloggadress: http://limartini.blogg.se/
Anonym säger:

jag diggar dig

2009-03-26 | 21:09:36
tajma säger:

killar kan faktiskt ibland vara piss, speciellt när det kmr till kärlek. Allt är sant som du skerv !

du blir väl inte sur om jag koprerar detta till min blogg och säger att det var du som skrivit det, för texten var faktiskt jätte bra!

2009-03-29 | 22:24:42
Bloggadress: http://tajmaishere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback