ibland.. såå önskar jag

Vart ska man börja? Jag känner bara att jag måste plugga nu.. 58 engelska glosor och en text på 2 sidor väntar på att översättas...som sagt det får vänta!
Jag vill skriva lite. Det var ett tag sedan.

Jag försökte som sagt rensa huet för några dagar sedan, nu undrar ni säkert, hur det gick. Jag rensade inte....
Jag blir påmind och det gör ont, borde det göra ont? Är det fel att jag känner som jag gör? Jag vet inte, många av mina svar består utav Jag vet inte...
Jag börjar tro på kärlek igen...Fel fel fel.. Jag inbillar mig.
Ibland... så önskar jag att jag inte upplevt det jag upplevt..
Att alla de inlägg jag skrev då, inte fanns.. det gör fan ont. Men jag vet inte vad.. Det bara finns där..vad ska jag göra? Jag måste nog få prata ut lite? berätta hur det känns.. men jag vet inte vad som känns som det gör? Fan att det ska vara så svårt och komplicerat.
Jag kanske börjar känna kärlek?.. igen..Meen ska det kännas såhär..? Ah, jag vet inte..
Ibland... önskar jag att inte var den person jag var då. Men sånt går inte att göra ogjort, alla gör misstag det vet jag, Jag analyserar och reflekterar för mycket, varför tänker jag så mycket, det borde inte vara såhär.. nej nu låter jag självmords benägen.HAHA! nej. absolut inte.. utan jag försöker bara komma underfund med vad det är som händer med mig..jag kanske borde söka proffesionell hjälp?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback