Jag måste sluta vilja allt

Gu vad skönt, denna helg tillbringas hemma, Jag ska bara VILA, och ta det lungt..

Då jag rensade huvudet gick det inte så bra, jag kände att något fortfarande fanns där som la en tyngd över mig. Jag behövde helt enkelt bara prata med den person jag älskar mest på denna jord. Mamma<3 Hon kännde att nått var fel, hon visste.Jag behövde prata ut, jag behövde tips!  Vilket jag nu gjort, jag kom fram till att jag ska SLUTA VILJA allt! 

Jag vill ha mvg i de flesta ämnen, Jag vill göra 10 armband varje vecka, Jag vill ta mitt körkort nu nu, Jag vill göra bra ifrån mig i Unf & Junis. Jag vill ha Pojkvän NU NU NU! Jag vill finnas där för mina kompisar & ställa upp, Jag vill Träna & se bra ut, Jag vill ALLT. jag måste sluta vilja allt detta, kanske inte sluta. men iallafall dra ner på mina egna förväntningar på mig själv.Jag har känt en press på mig själv, av mig själv, som jag sedan  upplevt från många andra i min omgivning, Men nu är det slut, jag orkar helt enkelt inte, jag ska sluta bry mig nej inte sluta bry mig, jag ska börja bry mig mindre... för Doce vrijeme i za mene för allt detta som jag vill.


Kommentarer
irma säger:

så jävla cool slika du har :D hehe

2009-09-19 | 12:24:37
Bloggadress: http://4mypeople.blogg.se/
sutka säger:

jag finns här <3! sta god i kad god, alla vi har det svårt ibland! that's life :). pusam

2009-09-19 | 22:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback