så många känslor å ännu fler tankar

Ett pirr i magen känner jag igen, men samtidigt tänker jag är jag redo för detta, vill jag? Vågar jag satsa igen? Är så rädd för att allt blir fel en än gång, varje låt påminner mig om dig, vill inte erkänna, för undra vad kommer du att tycka, jag vågar inte erkänna det jag känner för det har oftast slutat fel å vem vet hur det kommer att sluta nu, jag är den som vågar riskera men när det handlar om känslor är jag den som tar det säkra före det osäkra, hur ska detta gå, så många känslor å ännu fler tankar. Ska jag följa hjärtat eller tänka logiskt..?VA FAN?
jag orkar inte.. varför ska det vara så svårt, Jag vet precis vad det är som stör mig, jag är aldrig nöjd, vilken tjej är det nu för tiden, istället för att nöjja mig med det jag redan har letar jag efter det perfekta, det är därför det blir fel, jag vill inte känna så men det gör jag...fan fan för alla dessa tankar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback