a break up.....

Jag fick en fråga om hur jag skulle ta ett break up?
Ett break up är alltid svårt, och alla vi människor hanterar dem olika.
Jag har varit med om ett par, och det senaste tog jag mig igenom tack vare av bla.  dessa citat.

"Det finns ingen exakt tidtabell för att ta sig igenom den här processen - jag får lita på min inre känsla när det är dags för nästa steg" -"Jag ska inte göra den otjänsten att drömma om hur fantastiskt allt var. Ska vara realistiskt och lägga fokus på de saker som faktiskt inte fungerade" 'Allt handlar om att acceptera att jag inte kan ändra på den andres känslor, och inte han på mina heller. I've moved on and this easy it was. just after a few senteces.

A break up is like a broken mirror. It is better to leave it broken than hurt yourself to fix it.

No matter who broke your heart, or how long it takes to heal, you’ll never get through it without your friends.

I don’t miss him, I miss who I thought he was.

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback