En dag som denna....

I fortsättningen blir det inga the sims 3 inlägg tyvär :/ Mitt spel går inte att patcha, vet inte varför och har inte lust eller tid att ta reda på varför.
Helgen i Göteborg var underbar, som vanligt. Dock lite för kort.
Jag å älsklingen är som två gammla tanter som har suttit inne i ett fängelse tillsammans i över 20 år och när dagen kom då de blev frisläppta så sa den ena till den andra, Duuuuu jag glömde säga något.Hahaha.
Vi får aldrig nog av varandra.
Det känns skönt att vi har börjat planera och att vi snart har ALLT vi behöver! Jag älskar honom.

Inatt blir det jobb, och även 3 nätter framåt. Så skönt!
I köket kokar potatisen, som snart ska bli mos, och äppel-lök blandningen är färdig, till det serveras panerad ungnötslever. MUMS!

Kommentarer
Anonym säger:

Rolig att ni känner så när kommer förlovningen? hehe :)

2011-12-19 | 16:36:57
Anonym säger:

Man blir bara glad för eran skull! Så sötaaa!

2011-12-19 | 22:24:36
Svar: säger:

Tack så söta ni är! :)

Förlovningen, kommer när den kommer ;)

2011-12-20 | 14:36:36
Bloggadress: http://iinaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback