Just a REMINDER. Varje dag är en ny dag.

  • Lev livet, så som DU känner för att leva just idag.
  • Gör det DITT hjärta och själ brinner för.
  • Döm inte andra.
  • Se det positiva före det negativa.
  • Lev det liv DU vill leva!
  • Våga visa din kärlek, till den/de du älskar. Det kommer att uppskattas.
  • Hata inte,
  • Bråka inte, det leder ingenstans.
  • Försök att förstå situationen, försök känna empati.
  • Lär dig av livet, Visa uppskattning, Le!
  • Livet är för kort för att ha dåliga stunder.
  • Försök att fånga dagenvarje dag!
  • Andas, och känn efter: vad är det, jag, min kropp, min själ, mitt hjärta vill.
  • Visa respekt, ge chanser, använd hjärtat.
  • Omge dig av människor som ger dig glädje och lycka.
  • Utvecklas.
  • Handlingar betyder mer än ord, men ord behövs också.
  • Var glad och lycklig för att DU finns. Finns ingen som dig!
  • Våga förändras.
  • Börja från dig själv.

 

Tack till min underbarasnyggasmartalegendariskaroliga, knasigastebästa tetka/moster Elvira  Djulic: som är bland de mest inspirerande människorna i mitt liv. Volim te!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback