Söndag v.1

Söndag idag, skulle ha vägt mig imorgon (måndag) men smygvägde mig idag, vågen visade -1,7kg.
SJUKT NÖJD! Det är bara att fortsätta, den första veckan är alltid den "lättaste"
 
Idag blev det 30 min högintensiv intervall träning på löpbandet. WOW det kändes fick byta linnet efter löpbandet hahah. Därefter körde jag maskinövningar för ben, mage och rygg!
 
Imorgon väntar gymmet med ett fokus på armar, rygg och mage.
 
Frukost: 1ägg
Lunch: Tonfisk och 2 msk keso
Middag: Champinjoner, kycklingfilé och sallad.
 
Övrigt: ½ Aloevera dryck, 2 clementiner och 1 kiwi,
 
 
 

Kommentarer
emina säger:

du är så sjukt fin, bara så du vet :)

2012-12-09 | 22:01:05
Bloggadress: http://eeminahalalkic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback