Tisdag v.1

Idag är det dag 2. 
Frukost: två finncrisps med två skivor rökt kalkon
Lunch: Kyckling gryta med lite broccoli och morötter
Middag: Sallad med surimi sticks
Övrigt: Två kiwi, en citron ( ½ som citron vatten), en apelsin som juice blandat med riven ingefära.
 
Träning: 
Jag körde 30 min på löpandet med intervaller gå i 2 min i nivå 7, 3-4 min löpning i nivå 10-12.
15 min crosstrainer
Rumpa, lår och mag maskiner i ca 40min.
 
Nu känns det i baksida lår å rumpa, vi får se hur det går imorgon när träningsvärken slår till.
Imon blir det träning på morgonen mellan 8-10.
 
Jag och älskling har köpt biljetter till fitness mässan i Gbg på lördag, det ska bli riktigt kul att gå, spännande.
 
Här kommer några instagrambilder från dagen idag. ZerinaO
 
Såhär duktig är min kärlek, Men jag är duktig som kan stå emot detta!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback