Jillian Michaels, Six week, six pack!


Ikväll kör jag mitt första pass, på länge! Ska bli skönt, vi får se om det blir något six pack, på sex veckor.
Inte det jag satsar på utan mest att jag ska hålla igång kroppen.
Jag kommer att kombinera detta träningssätt med ett konditionspass även det med Jillian Michaels!
Det kommer bli en hel det PW:ks då vädret tillåter och mycket kolhydrats fattig mat.
WISH ME GOOD LUCK! :)

update ***
Det var roligt men jobbigt. Första passet efter en paus är alltid jobbigt.
Senare idag blir det ett annat Jillian Michaels pass, dvs, Ripped in 30. Det känns otroligt bra att vara igång igen.

Kommentarer
A' säger:

Du är duktig min pärla !

2012-01-03 | 18:35:00
Bloggadress: http://dandzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback