6 JANUARI, FÖR 20 ÅR SEDAN

Den sjätte Januari, kl 12.15 för 20år sedan tittade jag ut. En mörk liten tjej, med mörk mörkt hår, med världens skrikigaste röst. Idag en tjej med många drömmar. I fredags firades det.
Helgen har spenderats med min älskling, mina vänner och mina underbaraste föräldrar.
Det blev en massa mys, god mat, skratt, bilder....mm.


Här nedan kommer lite bilder från helgen.
E, & jag. <3
Lasagne made by me & my love!
Han gör mig så lycklig!
TÅRTAN!
Mums, mums....
Tack till alla fina presenter, alla mina vänner och släktingar är helt otroligt bra på att välja ut presenter som jag älskar och som verkligen kommer till använding!
Ringen ovan är ännu en av alla presenter som jag fick av min älskling. Han vet vad jag älskar! <3
Mina vänner fick med sig en goddie bag, små påsar med underbar citron/vaniljmuffins och fina lyckokakor med speciell text inuti och även en liten ihoprullad lapp där jag försökt beskriva min kärlek och deras betydelse för mig. Utan de hade jag inte varit den jag är idag!



Kommentarer
Anonym säger:

Du verkar haft en underbar dag! Grattis!

2012-01-08 | 23:35:58
Anonym säger:

fin ring, love it!

2012-01-08 | 23:37:40
Nermana säger:

vilken fin och vacker idé med goodiebagsen och lappen i!!! :)

GRATTIS igen!

2012-01-08 | 23:41:25
Bloggadress: http://nermanatahirovic.blogspot.com
Nermana säger:

godnatt miss beauty herself! jaaa men hon har ändå varit rätt lugn tycker jag! :)



I KNOW! För mycket fritid och för lite att göra verkar det som. omogna människor! :)

2012-01-09 | 00:01:30
Bloggadress: http://nermanatahirovic.blogspot.com
Anonym säger:

Sjukt fina är ni tillsammans!

2012-01-09 | 10:53:33
Anonym säger:

Oj oj vilken ring hehe han verkar gullig din pojk, haha har han en bror kanske :)

2012-01-09 | 10:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback